My True Friends

Thursday 20 December 2012

Don't want to be ALONE!!!

Hye, rasa macam dah lama pulak tak menghadap blog nie. Kesian dia terbengkalai, mana tak nya, banyak sangat benda yang nak dikejarkan even tengok movie pun termasuk dalam list. Apa nak jadi lar kan, exam lagi seminggu, bukan test but FINAL exam, tapi masih lagi nak tengok movie, nak keluarlah, apalah. Bilalah aku nak jadi matang nie. Sebenarnya, bila-bila pun boleh. haha.



Haa, apa yang aku nak tulis tadi ye? boleh lupa pulak. Haa!! I got it. Semenjak dua menjak nie, tetiba aku nak jadi sensitive tak tentu hala, rasa rindu nak bercakap dengan orang tu, but siapalah saya kan nak bercakap dengan orang. I nie, tak dela cute macam orang lain. Even aku hilang pun belum tentu ada yang perasan ketiadaan aku kan? I'm not famous and I don't want to be famous. I just want to sing. Singing makes me happy and makes me feel like myself and I love it. tapi apakan daya.


nak nyanyi kat rumah sendiri pun malu, so how? aku akan nyanyi bila disuruh and takut dengan cabaran walaupun aku nak sangat. yaa, aku tak macam najwa yang pandai nyanyi+gitar and pandai jugak dalam pelajaran. kira bonuslah untuk dia kan. I just know how to sing. and ramai orang kata, singers always beautiful, but me? no, no, no and absolutely not. Memang jauh macam langit dan bumi lah kan. aku tak nak jadi penyanyi but aku nak orang tahu yang aku wujud. cukuplah sekadar kawan-kawan dan keluarga aku, aku tak minta lebih. that's it. I just, don't want to be alone.

xoxo. NMI.

No comments:

Post a Comment